Kontakt

TELEFON:

530-782-386

E-MAIL:

hurt@nordkraft.pl

Reklamacje / Zwroty

 

  • Podstawą reklamacji w zakresie braków w przesyłce lub uszkodzeń mechanicznych jest jedynie protokół reklamacyjny sporządzony przez kuriera bezpośrednio przy dostarczeniu, który należy niezwłocznie przesłać (max. w ciągu 3 dni) na adres: hurt@nordkraft.pl
  • W przypadku reklamacji jakościowych (wady produktu) lub otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem należy niezwłocznie (max. w ciągu 3 dni) przesłać na adres: hurt@nordkraft.pl informacje z numerem zamówienia oraz dowodem zakupu, opisując krótko zaistniałą sytuację i dołączając zdjęcia obrazujące stan faktyczny

  • Zwrot/wymiana zakupionych produktów możliwa jest jedynie po uprzednim kontakcie z Działem Sprzedaży Hurtowej pod adresem e-mail: hurt@nordkraft.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl