
📞
(+48) 530-782-386
pon. - pt. 7:00-15:00
✉
hurt@nordkraft.pl

- Podstawą reklamacji w zakresie braków w przesyłce lub uszkodzeń mechanicznych jest jedynie protokół reklamacyjny sporządzony przez kuriera bezpośrednio przy dostarczeniu, który należy niezwłocznie przesłać (max. w ciągu 3 dni) na adres: hurt@nordkraft.pl
- W przypadku reklamacji jakościowych (wady produktu) lub otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem należy niezwłocznie (max. w ciągu 3 dni) przesłać na adres: hurt@nordkraft.pl informacje z numerem zamówienia oraz dowodem zakupu, opisując krótko zaistniałą sytuację i dołączając zdjęcia obrazujące stan faktyczny
- Zwrot/wymiana zakupionych produktów możliwa jest jedynie po uprzednim kontakcie z Działem Sprzedaży Hurtowej pod adresem e-mail: hurt@nordkraft.pl